Voordat SuperStaff Agency clevergig implementeerde, zagen ze ruimte voor verbetering in hun planning en urenregistratie. Zahra vertelt hoe ze destijds werkten met een ander systeem dat niet volledig aansloot bij hun groeiende behoeften: “We merkten dat er punten waren die we graag wilden verbeteren, maar het systeem bood hier niet de flexibiliteit voor die wij zochten. Sommige aanpassingen zouden pas op de lange termijn worden doorgevoerd, terwijl het om vrij eenvoudige verzoeken ging.”
De behoefte aan een efficiëntere manier van werken werd steeds duidelijker. Zahra beschrijft hoe ze in sommige gevallen veel handmatig werk moesten verrichten, zoals het bellen en appen van collega’s voor last-minute diensten. Dit proces kostte veel tijd en was toe aan vernieuwing.
Op zoek naar een betere oplossing kwamen Zahra en haar collega Britt via aanbevelingen bij clevergig terecht. De doorslag gaf het gebruiksgemak, de mogelijkheid voor real-time meldingen en de optie om een gepersonaliseerde app te ontwikkelen.
Aangezien SuperStaff Agency zo zorgvuldig te werk ging bij het kiezen van de juiste softwarepartner, verliep de overstap soepel en efficiënt. Dat noemen wij een perfecte match! ;) Ondanks kleine uitdagingen ging de overstap snel. "We wilden begin dit jaar live gaan. In december hadden we ons laatste gesprek en in januari waren we al live. De app werd heel snel door jullie gebouwd, dat was super prettig," zegt Zahra. Dus, binnen twee maanden waren ze al live met een volledig gepersonaliseerde app en een planningsoftware om te rocken!
Na een paar maanden met clevergig, zijn Zahra en haar team enthousiast: “Ik vind clevergig super overzichtelijk. Het ziet er modern uit, wat perfect aansluit bij onze doelgroep van 16 tot 25 jaar. Deze nieuwe generatie wil alles strak, modern en simpel, en clevergig levert precies dat.”
De overstap naar clevergig heeft veel veranderd voor SuperStaff Agency. Zahra vertelt: “Voordat we clevergig gebruikten, was ik gemiddeld 10 uur per week bezig met plannen en roosteren. Nu doe ik dat niet meer. Het is veel efficiënter. We kunnen zelfs een community opbouwen door herinneringen met een persoonlijk berichtje te sturen. Onze tijdsbesteding aan plannen is meer dan gehalveerd. Voor ons is dat een enorme win.”
Zahra benoemt enkele bijzonder handige functies:
De extra tijd die SuperStaff Agency nu heeft, heeft hen geholpen bij het opbouwen van een hechte community. “We willen alles per klant personaliseren en zorgen dat collega’s elkaar onderling kunnen vinden. Mijn collega en ik werken vaak mee met de diensten om persoonlijk contact te versterken. We organiseren nu ook vaker borrels om die band verder op te bouwen. Dat persoonlijke contact is een van onze kernwaarden,” legt Zahra uit.
Zahra sluit af met een knipoog: “Zou ik clevergig aanbevelen aan anderen? Het antwoord is ‘nee’… Grapje! Ik zou clevergig absoluut aanbevelen. Het is super persoonlijk en de overstap ging enorm snel. We hebben altijd een contactpersoon die ons snel en goed helpt als er iets is. Dat is precies wat je nodig hebt.”