Bij clevergig zijn we flink aan het uitbreiden. We zijn aan het investeren in de mensen die bij ons werken en daarmee indirect ook in het product. Op dit moment zijn we een team van 23 clevergiggers. Onze software wordt gebruikt door meer dan 130 groeiende bemiddelaars, die samen bijna 100.000 diensten per maand vullen. En we willen meer. Meer klanten tevreden houden, meer diensten vullen, meer mensen aannemen om ons product de nummer één van de bemiddelingsindustrie te houden.
We zijn nu al meer dan een planningsoftware. Inmiddels hebben we ook urenregistratie, facturatie en koppeling mogelijkheden tussen ons en andere systemen. Tot eind van 2022 gaan wij ons focussen op nog meer kleine en grote verbeteringen op basis van feedback van jullie en onze toekomstige doelen. In deze blog geven we jullie een sneak preview van onze plannen voor dit jaar, verdeeld in drie pijlers:
- Diverse nieuwe toepassingen in Planning, Urenregistratie en Facturatie
- Een stabiel, schaalbaar en veilig technisch fundament
- Eenvoudig koppelen met andere software, relaties tussen gebruikers verstevigen
We helpen bureaus om te groeien. Met clevergig maak je minder fouten door meer automatisering aan je bureau toe te voegen. Zo nemen we de barrières voor groei weg en helpen onze klanten meer efficiëntie bereiken door op een makkelijke manier steeds meer diensten te vullen.
We worden dus geen marktplaats. Met clevergig willen we onze klanten juist faciliteren en niet hun plek innemen. We zijn goed in het bouwen van software en blijven ons focussen op groeiende bemiddelaars hebben, vooral die actief zijn in ad hoc dienstverlening. Zo blijven wij en onze klanten allebei werken aan waar we goed in zijn.
3 pijlers: klaar voor de toekomst
Alle drie pijlers zijn goed doordacht en realistisch om tot het einde van het jaar te realiseren. De helft van de tijd besteden wij onze aandacht aan nieuwe toepassingen in de bestaande modules. Hier vinden wij het belangrijk om naar jullie feedback te luisteren en de bestaande functies foutloos te maken.
Een kwart van de tijd concentreren wij ons in een stevig technisch fundament. We verwachten de aankomende tijd nog sneller te gaan groeien, en een snel groeiend aantal gebruikers vraagt om verbeteringen in het systeem. Zo zorgen wij dat hoeveel klanten onze software ook willen gebruiken, het blijft werken zoals voorheen.
We vinden het belangrijk om de relaties tussen gebruikers steeds te verstevigen. Daarom investeren we nog een vierde van onze tijd in de koppelingen met andere software. We willen het zo eenvoudig mogelijk maken om clevergig met andere software te kunnen linken.
Facturatie module verbeteringenNaast planning en urenregistratie is facturatie nu al onze derde focuspunt geworden. We willen dit module door blijven ontwikkelen zodat je in de aankomende maanden:
- eenvoudig je logo kunt toevoegen op je factuur
- creditnota kan uitdraaien
- bemiddelingsfactuur naar de freelancer kunt sturen
We hebben ook extra tijd gereserveerd voor feedback, aangezien 25 van onze klanten zijn nu al actief bezig met facturatie.
Vernieuwing van apps voor medewerker en planner
Voor de aanhangers van alles wat nieuw is, hebben we goed nieuws. We blijven investeren in de technische basis om altijd ‘on top of the game’ te blijven. We gaan onze apps helemaal opnieuw bouwen met een hele nieuwe fundament. Zo willen we zorgen dat ze klaar zijn voor de toekomst en dat de apps steeds sneller en stabieler worden. Over drie jaar willen we graag nog steeds een schaalbaar en stabiel product hebben. De app wordt gebouwd met meer toepassingen, zodat er meer in gedaan kan worden dan wat er nu al kan.
Optimalisatie van bestaande verbindingen
We willen dat onze klanten zo min mogelijk handmatige handelingen doen. Daarom geloven we in de kracht van koppelingen.
We zien dat de markt voor uitzendbureaus en bemiddelaars een verweven netwerk is van medewerkers, opdrachtgevers en bureaus. Veel freelancers en uitzendkrachten werken voor verschillende bureaus. Er zijn ook bureaus die voor bepaalde evenementen met andere bureaus werken. Alles automatiseren en verbindingen maken met meer backoffice systemen helpt om tijd te besparen en efficiënter te werken. Hiernaast gaan we API uitbreiden met dienst-gegevens en meer rechten configureren tot clevergig app beheer.
Overige verbeteringen
Naast onze grote plannen zullen we ook wat kleinere dingen toevoegen, zoals:
- meerdere rollen in een dienst
- meldingen over ATW
- aparte label voor diensten die een onderdeel zijn van een project
- kwalificatie vragen stellen voor aannemen dienst
We bereiden ons ook klaar voor groeiende aantal gebruikers door het optimaliseren van ‘zware verzoeken’, database sharding en 2FA beveiliging.
Over welke update ben je enthousiast? Is er iets dat je aan de lijst zou willen toevoegen? Laat het ons weten in de reacties!
OPMERKINGEN